Pomoc (FAQ)

  1. Na stronie biletyna.pl wybierasz występ, na który chcesz pójść i klikasz "Kup bilet".
  2. Zostanie wyświetlony schematyczny obraz sali, gdzie w zależności od rodzaju występu będziesz miał do wyboru jeden lub więcej sektorów. W wybranym sektorze zaznaczasz miejsca, które chcesz zarezerwować i klikasz "dalej". W przypadku sali z miejscami nienumerowanymi, wystarczy jedynie określić liczbę biletów.
  3. Wybrane przez Ciebie miejsca trafią do koszyka, w którym masz możliwość kontynuowania zakupów lub przejścia do finalizacji zamówienia. Zakupów możesz dokonać logując się na swój profil lub bez zakładania konta.
  4. Zostaniesz poproszony o podanie swoich danych kontaktowych. Możesz wybrać sposób dostarczenia biletów w zależności od wybranego występu oraz metodę płatności. Po wypełnieniu niezbędnych danych, potwierdzasz rezerwację przyciskiem „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Zwróć uwagę na dodatkowe opłaty związane z wybranymi sposobami wysyłki i płatności!
  5. Następnie zgodnie z wybraną przez Ciebie formą płatności zostaniesz przekierowany do danego pośrednika płatności lub na stronie wyświetlą się dane do dokonania tradycyjnego przelewu. W potwierdzeniu rezerwacji znajduje się termin opłacenia rezerwacji - jeżeli do tego czasu środki nie wpłyną na nasze konto, rezerwacja może ona zostać anulowana, a bilety wrócą do sprzedaży.
  6. Po opłaceniu rezerwacji i zaksięgowaniu wpłaty w naszym systemie, otrzymasz bilety zgodnie z wybranym sposobem ich dostarczenia.
W zależności od ustaleń z organizatorami, dostępne są różne sposoby dostarczenia biletów:
  1. Bilet elektroniczny PDF - najwygodniejsza opcja; po otrzymaniu wpłaty otrzymasz maila z biletem PDF w załączniku. Z takim biletem udajesz się bezpośrednio na występ.
  2. Przesyłka listem poleconym - po otrzymaniu wpłaty, zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych, wysyłamy zakupione bilety listem poleconym; przesyłka taka powinna dotrzeć w ciągu 3-4 dni od nadania; z otrzymanymi biletami udajesz się bezpośrednio na występ.
  3. Przesyłka kurierska - po otrzymaniu wpłaty, zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych, wysyłamy zakupione bilety przesyłką kurierską, która powinna zostać dostarczona następnego dnia roboczego.
Bilety elektroniczne PDF są wysyłane bezpośrednio na adres mailowy podany podczas dokonywania rezerwacji. Przypominamy, że zawsze macie możliwość pobrania swoich biletów po zalogowaniu się na swój profil oraz w statusie swojej rezerwacji na stronie: https://biletyna.pl/order/auth Wystarczy podać numer rezerwacji oraz adres mailowy podany w zamówieniu.
W zależności od wydarzenia, będziesz miał do wyboru różne formy płatności. Za zakupione bilety możesz zapłacić poprzez serwisy płatności on-line PayU i Autopay oraz przelewem tradycyjnym. W przypadku płatności voucherem, wpisz kod w pole „voucher”, który znajdziesz w formularzu rezerwacji. Jeśli Twoja płatność on-line nie powiedzie się, możesz dokonać jej ponownie logując się na swój profil oraz w statusie swojej rezerwacji na stronie: https://biletyna.pl/order/auth
Do działania strony konieczna jest dowolna przeglądarka obsługująca HTML5 z włączoną obsługą JavaScript i połączeń SSL. Do prawidłowego działania konieczne jest akceptowanie plików cookies.

Recenzje (FAQ)

Recenzje znajdują się na widoku każdego artysty/tytułu w zakładce "Recenzje" (o ile zostały dla niego wystawione).
Ocenę wyrażoną w ilości gwiazdek, liczymy na podstawie średniej arytmetycznej punktów przyznanych przez klientów przy dodawaniu recenzji dla danego artysty/tytułu.
Możliwość dodawania recenzji dostępna jest jedynie dla klientów, którzy zakupili bilety na dane wydarzenie. Po odbyciu się wydarzenia, otrzymasz maila z bezpośrednim linkiem do wystawienia recenzji. Możesz również dodać opinie w aplikacji mobilnej biletyna.pl